меню
Усі
моделі

Вимірювання площі полів. Вимір площ та відстаней
Замір полів. Системи паралельного водіння

Вимірювання площі полів. Вимір площ та відстаней. Замір полів. Системи паралельного водіння

Гідравлічні автопілоти

Гідравлічні автопілоти

Гідравлічні автопілоти вбудовуються в систему гідравліки трактора, безпосередньо керуючи колесами за інформацією з GPS/GLONAS приймача.

Гідравлічний автопілот складається з трьох компонентів:

  • приймач GPS/GLONASS з пристроєм відображення (дисплеєм)
  • електричний керуючий навігаційний контролер (НавКонтролер)
  • гідравлічний керуючий блок

На основі даних з приймача GPS/GLONASS гідравлічна система автопілота повертає колеса в потрібну сторону для забезпечення прямолінійності руху, що дозволяє повністю реалізувати точність диференціальних поправок. Автопілот веде техніку по декількох програмах: паралельними прямими лініями, паралельними кривими лініями, по колу, по азимуту та ін., і самостійно коригує рух на прямих і звивистих ділянках. При цьому оператор може в будь-який час перехопити у автопілота управління простим поворотом керма або натисканням на кнопку вмикання автопілота.

Навіть при наявності дуже точного курсовказівника механізатор не в змозі 100% часу вести трактор по його вказівкам. Спроби виправити власні помилки призводять до ще більших погрішностей в обробці землі. Автопілот позбавлений цих недоліків, що особливо яскраво проявляється при використанні його спільно з високоточною системою паралельного водіння, здатної забезпечувати похибку суміжних проходів в межах 10 см. Таку точність можна отримати тільки з використанням сервісів диференціальної корекції або базової станції RTK.

Установка і налаштування гідравлічного автопілота займає кілька годин і проводиться лише кваліфікованими спеціалістами постачальника. Тому установка, як правило, вже включена у вартість автопілота.

Автопілот E-DRIVE

Призначення:

Автопілот AGROCOM E-DRIVE призначений для автоматичного водіння трактора, з повною шириною захвату причіпного агрегату до 999 метрів по паралельних лініях (на практиці рух по полю виглядає як рух по рейках - смуга до смуги). При цьому у тракториста звільняється час, щоб стежити за іншими приладами і роботою інших агрегатів, що особливо цінно в умовах поганої видимості і вночі. Система дозволяє водити трактор по полях з будь-якими перепадами висот, автоматично враховуючи нахил транспортного засобу.

Комплектація:

  • OUTBACK-S з антеною;
  • Електронний блок E-DRIVE з вбудованим гіроскопом;
  • Гідравлічний блок E-DRIVE управління кермовим механізмом;
  • Комплект кабелів і гідравлічних трубок (залежить від моделі трактора);
  • Кріплення та фурнітура (залежить від моделі трактора).

Функціональні можливості:

  • E-DRIVE встановлюється на будь-які імпортні трактори, що мають гідропідсилювач керма. При роботі забезпечується:
  • Автоматичне відключення при відхиленні від курсу більш, ніж на 10% (або 180 см, дивлячись, що більше.)
  • Автоматичне відключення при зменшенні швидкості менш 1.6 км/год або збільшення понад 20 км/год.
  • Гнучке налаштування потоку гідравлічної рідини в залежності від умов.
  • Налаштування з кабіни агресивності реакції на відхилення від курсу.

Позитивний ефект від впровадження системи:

  • Обробка смуг без перекриття означає економію виробничих засобів і робочого часу.
  • Тракторист може більше уваги приділяти сівалці або обприскувачу, вчасно реагуючи на проблеми.
  • Цілодобова робота на сівбі, при цьому продуктивність денної та нічної зміни практично не відрізняються.
  • Зменшення перекриттів з 0.5 метра до 0.1 метра дозволяє економити при сівбі від 4 до 10% посівного матеріалу (в залежності від ширини сівалки).